
To warto poznać powody, dla których nie.
Departament Sprawiedliwości może być po prostu działa w bajkowym świecie, gdzie konkurencja magicznie znika tak szybko jak to jest tylko trzech zawodników . Ale prawdą jest, że amerykańskie i US Airways są nie tylko słabe konkurenci United i Delta; ledwo konkurować ze sobą. Mają kilka nakładających się tras. US Airways daje podłączenie usługi na wielu trasach, gdzie Amerykanin loty bezpośrednie, a nie konkurować dla turystów wzdłuż materiały do szycia dla dzieci tych tras, oferując niższe ceny biletów dla podróżnych chcących nawiązać połączenie po drodze. Domniemany potrzeba zachowania tych tańszych biletów "Advantage" jest jednym z głównych powodów podanych Departamentu Sprawiedliwości o swojej decyzji.
Według niej skargi, "Najważniejsze jest to, że owa linia lotnicza najprawdopodobniej zrezygnować opłaty za korzyść, eliminując znaczną konkurencję i powodując konsumentów zapłacić setki milionów dolarów więcej." (1) Z alternatywa tanich lotów łączących ma, Departament Sprawiedliwości twierdzi, pozostałe linie będą podnosić ceny na ich nonstop lotów.
Ten argument wiąże się z nieporozumień lub wprowadzenia w błąd, w jaki podróżujący właściwie zachowywać. Firmowe podróżników, którzy nasza %strona internetowa% stanowili 36 procent wydatków krajowych podróży w 2010 roku, na ogół nie biorą one-stop lotów, bez względu na to jaka jest różnica w cenie. Turyści, z drugiej strony, zwykle starają się pozostać w zadanym budżecie, a nie tylko zabezpieczenie najtańsza opcja dostępna. Nawet bez niskich kosztach połączenia z przesiadkami na rynku, linie lotnicze będą musiały utrzymać ceny lotów nonstop rozsądnych, aby przyciągnąć klientów przyjemności w ogóle.
Myślę, że Departament Sprawiedliwości już o tym wie, i że jego prawdziwe sprzeciw wobec fuzji leżą gdzie indziej - szczególnie w trzech mil na południe od Waszyngtonu, w Reagan National Airport.