Skip to content

kreedz.pl

  • Kontakt
  • Korzyści
  • Marketing internetowy
  • Polityka prywatności
  • Pozycjonowanie
  • Usługi
Close Button

Marketing internetowy

Marketing

Marketing internetowy

Marketing internetowy to szereg działań, mający na celu pozyskanie nowych klientów. Głównym narzędziem marketingu internetowego jest Internet. Formy, którymi posługują się marketingowcy w celu osiągnięcia określonych celi są przede wszystkim reklamy internetowe (banery, reklamy na portalach społecznościowych, ogłoszenia reklamowe czy prolina reklamy na serwisach internetowych). Innym sposobem promowania firm i usług są działania odbywające się drogą mailową (e-mail marketing czy spam). Kolejnym ciekawym zjawiskiem, polegającym na reklamowaniu firm jest social media marketing, czyli działania w mediach społecznościowych np.

fanpage na Facebooku. Ostatnimi czasy jednak najpopularniejszą formą stały się działania firm SEO, czyli Serach Engine Optimization. SEO polega na podnoszeniu pozycji danej strony internetowej w wyszukiwarkach. Dzięki temu dana firma jest bardziej widoczna w przestrzeni internetowej i przyciąga więcej klientów. Większość użytkowników Internetu podczas poszukiwań jakiejś informacji zwraca uwagę tylko na kilka pierwszych od góry wyszukań. Im wyżej w wyszukiwarce znajduje się witryna Twojej firmy, tym większe prawdopodobieństwo, że potencjalny klient wejdzie na Twoją stronę i skorzysta z Twoich usług.

Dodatkowym atutem tej formy promocji w Internecie jest fakt, że strony posiadające lepszą pozycje uznawane są za bardziej zaufane i profesjonalne.

Search

Archives

  • styczeń 2024
  • grudzień 2023
  • listopad 2023
  • październik 2023
  • wrzesień 2023
  • sierpień 2023
  • lipiec 2023
  • styczeń 2016
  • grudzień 2015
  • listopad 2015
  • październik 2015
  • wrzesień 2015
  • sierpień 2015
  • lipiec 2015

Meta

  • Zaloguj się

Categories

  • angażowanie
  • atrakcyjna treść
  • blog
  • branża
  • branża hotelarska
  • budowanie lojalności
  • budowanie marki
  • copywriting
  • doświadczenia
  • doświadczenia hotelowe
  • doświadczenie klienta
  • efektywność
  • goście
  • goście hotelowi
  • hotel
  • hotelarstwo
  • hotelarze
  • hotele
  • innowacje
  • internet
  • internetowy
  • kampania reklamowa
  • kampanie
  • klient
  • Korzysci
  • kreowanie
  • marketing
  • marketing dla hoteli
  • Marketing internetowy
  • marketing internetowy
  • marketing w hotelarstwie
  • marketingowe
  • narzędzia
  • narzędzia marketingowe
  • niepowtarzalne
  • niezapomniane
  • nowe podejście
  • nowoczesne podejście
  • nowoczesne strategie
  • nowości
  • obsługa
  • obsługa hotelowa
  • optymalizacja
  • optymalizacja kampanii reklamowych
  • personalizacja
  • podróż
  • Pozycjonowanie
  • pozycjonowanie
  • promocja
  • promocja hotelu
  • reklama
  • reklamy online
  • relacje
  • skuteczna kampania reklamowa
  • skuteczne
  • skuteczne strategie
  • skuteczność
  • strategie
  • strategie marketingowe
  • strategie promocji
  • strategie reklamowe
  • techniki SEO
  • trendy
  • treści
  • treści marketingowe
  • tworzenie
  • tworzenie treści
  • tworzyć
  • unikalność
  • Uslugi
  • usługi
  • usługi hotelarskie
  • wrażenia
  • zaangażowanie
  • zadowolenie

Film Movie WordPress Theme By Themespride