Marketing internetowy chomikuj.pl

0 Comments

chomikuj

Zakaz ten jednak od tego czasu upłynął. Linie mogą teraz, a nie, spójrz na to, co ich konkurenci robią i wykorzystać tę wiedzę do informowania swoich własnych decyzji. Gdy jeden nośnik nakłada się podwyżki taryf lub nowej opłaty, inni zazwyczaj spieszyć, aby je skopiować - a jeśli nie, to wzrost jest często uchylone.

Ale to nie wynika, że coraz więcej przewoźników są kluczem do większej konkurencji, lub że mniej nośniki oznaczałoby mniej.

Połączenie było kluczowym elementem planu Amerykanów wyjść  z upadłości. Przewoźnik złożył wniosek o Rozdział 11 pod koniec 2011 roku, po latach strat. US Airways, podczas gdy zarobki rekordowe zyski teraz, pozostaje znacznie w tyle za konkurencją pod względem liczby pasażerów. Bez połączenia, oba wydają przeznaczone na uboczu.

Jak udało ATT i T-Mobile połączenia zrobiłby, amerykański i US Airways Fuzja wyda pojedynczy, silniejszego konkurenta na rynku. W obliczu nowej władzy panującego, a dwa pozostałe nośniki starszych, Delta i United, może być zmuszony do opuszczenia swoich wspólnych sposobów i skopiować strategie bardziej konkurencyjnym Southwest. Ale my nigdy nie może wiedzieć.

My, z drugiej strony, wiedzą jak utrzymując T-Mobile w grze z kosztem hipotetycznie silniejszego ATT okazało. Niedługo po tym, że fuzja nie doszła do skutku, Verizon zapowiedziała przegląd jej cen, które skutecznie podniosły koszty najtańszego planu smartphone od $ 70 do $ 90. Słabe konkurenci powodują słabą konkurencję. Poszczególne "zagrożeń" z T-Mobile i mniejszej ATT nie zrobił nic, aby zatrzymać Verizon do poszukiwania nowych podwyżek cen. Pojedyncza, silniejszym rywalem, dążąc do budowania ruchu dla większej sieci ATT, że planowany do budowy po połączeniu, może mieć.

Departament Sprawiedliwości nie chce pozwolić nam możliwość pojedynczego silne amerykańskie i US Airways hybrydowych.

Related Posts